Jeg forguder din yne, dine hender, dine lr
jeg kysser jorda der du str, der du sitter
drysser stjernestv og glitter
som hos Peter Pan og Tingeling
letter jeg og flyr omkring
over byene, over skyene
som om ingenting lenger betyr no'
jeg er blitt et dyr n, jeg flyr n,
som et deilig eventyr og
alle masker har jeg tatt av meg
jeg er betatt av av deg,
shit, rett og slett besatt av deg
Husker natta jeg fikk lov flge deg hjem
fra en fest hos en venn.
Vi hadde sitti igjen og bare prata.
N gikk vi sammen midt i gata.
Husker godt hva du sa da vi kom dit du bodde;
du spurte om jeg trodde
p kjrlighet ved frste blikk
og det sa klikk inni huet mitt
og like romantisk som Romeo og Julie,
s skjedde det umulige
du kyssa meg, jeg prvde si no'
men du hysja meg
det neste jeg husker var at du hadde pysj p deg.
Nettene blei lange, dagene var fine
mens kulda satte inn, fant vi varmen ved kline.
Vi levde og svevde som blomster og bier
men alt har en ende. Det er som folk sier
Shit, hvor lenge var Adam i Paradiset
Det blei krise, og enda' p min vise
Mine tanker, mine ord og mine gjerninger
ble borte i et spill som om alt var styrt av terninger.
og nr det spilles hyt s er fallet verre
og snn blei det for meg
denne dagen og desverre
det jeg trodde jeg vant, det jeg fant ut til slutt
da jeg hrte om deg og en annen gutt
Det var en kar jeg ikke visste hvem var
Jeg visste bare jeg skulle finne han
ta han og binde han
til et tre, knuse ballene hans
med et kne, jeg skulle nikke han,
ta en kniv og stikke han
men det han ikke kan
det er stoppe tr'ne
som fyller salt i sr'ne
Jeg ligger skada som skutt av en uzi
Jeg henger med gutta, med Dane og med Susi
prver tenke med huet, ikke hjertet mitt
men det e'kke s lett eller s smertefritt
Du veit jeg har noen i meg,
en glemt Don Juan som en dag kommer fram igjen
og gjr meg til en mann igjen.
blser stv og triks og som forfrer og forleder deg.
H! Jeg bde gruer meg og gleder meg.
Ref
Jeg har hatt s mange damer at jeg kunne skrevet bok om dem.
Jeg har hatt s mange damer, men jeg blir nok aldri klok p dem.
I over 20 r har vi prvd oss p dem, prvd f dem,
men vil vi noen gang forst dem?
Jeg har hatt s mange damer, men jeg blir nok aldri klok p dem.
Jeg har hatt s mange damer at jeg kunne skrevet bok om dem.
I over 20 r har vi prvd oss p dem, prvd f dem,
men vil vi noen gang forst dem?
Det gr aldri en dag uten at jeg tenker
p hva framtida bringer og p hva som venter
Er jeg kald om hjertet?
Er jeg hard til beinet?
Er jeg dmt til vre aleine?
Vel, noen av grunnene hvor jeg kanskje selv har skylda
likte ikke binde meg s knulla p fylla.
En evig jakt etter kjrlighet fant jeg meg en frekk en
var'e ned p alle fire og s fikk a' smake kjeppen
hadde tre-p en gang og da var det fett,
men i ettertid blir jeg svett
nr jeg tenker p hvor lett det var den gangen
da det strste var vre den frste
og var man kongen, tok man dongen
og hengte svinet i et tre
lot den fryse snn at alle kunne se
at det var MC Dane som hadde ftt a' ned p kne
Men alle blir vi eldre og tidene forandrer seg
og jeg veit at flere gamle flammer fortsatt klandrer meg
for tapet av dyden, som en greker i syden
er jeg framp, sikkert som du veit jeg hater lyden
av karer som klager over draget,
skriker og de brer seg,
draget er noe man har, ikke som man lrer seg
Det e'kke dermed sagt at livet mitt er nirvana
jeg mangler ikke jenter, men den riktige dama
piker som spriker og skriker er det nok av,
men jeg savner en jeg kan elske og re
snn har det alltid vrt og snn vil det alltid vre,
men jeg slapper av for hvis jeg spiller korta riktig
kommer a' en vakker dag.
Ref
Jeg har hatt s mange damer at jeg kunne skrevet bok om dem.
Jeg har hatt s mange damer, men jeg blir nok aldri klok p dem.
I over 20 r har vi prvd oss p dem, prvd f dem
men vil vi noen gang forst dem?
Jeg har hatt s mange damer, men jeg blir nok aldri klok p dem.
Jeg har hatt s mange damer at jeg kunne skrevet bok om dem.
I over 20 r har vi prvd oss p dem, prvd f dem
men vil vi noen gang forst dem?
Jeg har hatt s mange damer at jeg kunne skrevet bok om dem.
Jeg har hatt s mange damer, men jeg blir nok aldri klok p dem.
I over 20 r har vi prvd oss p dem, prvd f dem
men vil vi noen gang forst dem?
Jeg har hatt s mange damer, men jeg blir nok aldri klok p dem.
Jeg har hatt s mange damer at jeg kunne skrevet bok om dem.
I over 20 r har vi prvd oss p dem, prvd f dem
men vil vi noen gang forst dem
Klovner i Kamp est un groupe de rock norvégien formé dans les années 1990. Leur musique mélange le rock alternatif et l'indie avec des influences punk et post-punk. Considérés comme l'un des groupes les plus importants de la scène musicale norvégienne, ils ont connu un grand succès commercial avec des albums comme "Schwin" (1997) et "Kunsten å fortelle" (2000). Parmi leurs chansons les plus représentatives figurent "Tykt og tynt", "Ørnen tek ikkje unga" et "Bare meg". Klovner i Kamp sont connus pour leurs performances énergiques et leurs paroles souvent ironiques et satiriques, qui abordent des thèmes sociaux et politiques.
La chanteuse de renom Rihanna et le rappeur A$AP Rocky ont récemment fait la une des journaux du monde entier en dévoilant le nom de leur deuxième enfant.
Avec son riche héritage culturel et sa scène musicale dynamique, Paris offre un paysage sonore unique qui continue de captiver les mélomanes du monde entier.
Il vient de loin, d'une terre riche de culture et de traditions millénaires, une terre qui surplombe le Pacifique, mais qui se baigne aussi dans les Caraïbes et qui ces dernières années est surtout connue pour les terribles nouvelles liées au trafic de drogue
C'était le 5 avril 1980 quand un groupe inconnu et sans nom a joué dans une église désacralisée de la ville universitaire d'Athens en Géorgie. À peine deux semaines plus tard, ils ont choisi un nom R.E.M. , et ilt ont sortiun single et en 1983 un album "Murmur".
Avec 7 albums à leur actif, le groupe est une source d'inspiration et de créativité au niveau mondial, au cours de ces 20 années il n'a cessé d'influencer le paysage musical et de créer des tendances.
Nous continuons donc à voir un balancement entre les festivals d'été et non, nous devons les annuler car nous ne pouvons pas garantir la sécurité.
Il sont 7, ils ont presque tous la vingtaine, ils aiment le post-rock et aussi expérimenter différents sons. Plus qu'un groupe, Black Country est une communauté.
J'ai l'impression qu'avant d'aborder le sujet traité dans cet article je dois faire une prémisse: le reggaeton n'est pas vraiment mon genre préféré, il se réfugie dans un rythme très banal avec des textes que 99% du temps décrivent la femme comme un objet disponible à l'homme macho.
Le film très critiqué «Musique» de Sia qui voit son début en tant que réalisatrice vient d'être nominé comme meilleur film au Golden Globe 2021. L'actrice principale Kate Hudson a été nominée dans la catégorie Meilleure actrice.